Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

A date to remember~

Sunday 9 October 2011


9.10.11

Hari ini gua rasa gembira sangat-sangat-sangat yang tak terkata.
Kalau boleh, gua nak senyum lebar-lebar sampai telinga atau senyum silly suka hati gua.
Kalau boleh gua nak senyum puas-puas sepanjang hari. 
Lepas tu gua nak isytiharkan hari ni, hari senyum sedunia.
(suka hati kau je)
Supaya satu dunia tahu hari ini gua sangat gembira.


Alhamdulillah.
Thank You Allah,
Thank you ibu & ayah,
and thanks to you.


Hari ni hari pertama sekolah.
Hari pertama guna buku baru (walaupun sebenarnya pinjam buku kawan je, tak mampu nak beli baru).
Hari pertama belajar subjek baru.
Hari pertama datang kuliah dengan semangat dan keazaman baru.
Hari pertama jadi pelajar tahun 3.
Hari pertama kelas mula pukul 2 petang (fuh. sabar).
Hari pertama.....ape-ape je lah lagi.


Semoga diri ini sentiasa istiqamah beramal keranaMu ya Allah.
Semoga diri ini sentiasa ikhlas menuntut ilmu.
Semoga Engkau memberkati setiap ilmu dan usaha. 
Semoga segala ilmu yang diperolehi dapat dimanfaatkan untuk ummah.
Semoga diri ini sentiasa ikhlas dan istiqamah menyeru manusia kepadaMu.


Jom ke kuliah! Sambil senyum ^_____^. peace~

0 play the melodies:

Related Posts with Thumbnails