Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Apabila exam suda selesai....

Friday 6 February 2009

Exam dah habis!!!!
Maka dengan itu...diumumkan...dengan tak rasminye, rumah negeri ni jadi kembali hiruk pikuk seperti sedia kala, hahaha.
Budak syariah habis dulu, pastu usul, pastu medik and lastly, lughah tahun 1.
Jeritan serta sorakan bagi mereleasekan tension terdengar di setiap penjuru rumah negeri.
Time ni la budaya 'tukar-menukar CD cerita' kembali diamalkan.
Memang nampak sangat la kesepaduan anak2 rumah negeri nih...
HAHAHAHA....xbley bla betol.

Yang lelakinye aku tak tau la an...

Tapi yang banatnye...
'Eh...hari ni dah gi City Star, esok gi Sarag Mall...lusa nak gi mane plak ek??'
Camtu la dialognye slalu.
City Star, Sarag Mall, Genena Mall, Hussein, Attabah...merata tempat nak pegi.
Tak kurang juga Rayah & Suk Mekah tue..huhu.
Tak kira la mane pun, yang penting mesti keluar!
Huh...sampai camtuh skali....

Bagi yang agak bruntung...maksud aku, yang visa sume dah lengkap la an...
mule la brangan nak gi Mansurah la, Dumyat la...Alex la, Sinai la...
Yang nak gi Turki, Jordan pon ade gak.
Yang kurang benasib baek tue....dok diam je la...brangan2 sambil berpeleseran sekitar Madinah Nasr nie...huhu. Temasuk la aku yang teraniaya oleh mak cik kat kaunter renew visa tuh.
Hish...xbley ke diorang renew visa tu cepat sket??
Ntah kenapa laa diorang nak lame2 agaknye.
Hobi kot...huhu.

Dah habis exam ni gak, mula la start balik klas2 tafaqquh yang tlah di tawaqqufkan dulu.
Bagus kan kat sini?
Kalau kat Malaysia, aku xsure la brape banyak klas yang ade.

Ha...lagi satu, time2 cuti ni la laptop dan modem jadi benda paling hangat di pasaran.
'Ustaz Ferr, pukul 2 kang nak gune modem kat 4A ye'
'Ustaz, modem free tak pukul 5 ni??'
modem tu kena bayar laa....ape daaa

Tu yang pompuan laa.
Kot yang laki....ape lagi.
Mesti la dengan hobi bijak diorang tuh.
Bak kate salah sorang kawan aku: GUNA LINE CURIK LAA.
Free je...xyah bayar pape. Hebat btol dunia zaman skarang nih...

Hmm mmg macam2 la aktiviti yang berlaku skarang nih.
Yang jadi tukang masaknye, tukang download citenye, penyanyi jalanannye...huhu.
Macam2 ada!

Xkesah la ape2 pun nak dibuat, asalkan bahagia & xlanggar perintah Allah.

Aku plak...camni je la.
Kalau x bace buku cite, aku tulis cite.
Kot dah boring, aku on laptop, ym ngan ibu ayah.
Kot diorang x online, aku tgk la cite2 yang ade kat dalam laptop kesayangan nie.
Nasib baik ade supplier, kalau tak tpakse la aku tgk cite2 yang same sampai hapal setiap watak punye dialog, haha.

Pape pun, aku harap dapat isi cuti ni buat benda2 yang aku PERLU buat, bukan yang aku NAK buat...amiiiin.

0 play the melodies:

Related Posts with Thumbnails