Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Winter break yang....

Saturday 14 February 2009

Aku memiliki cita2
Aku ada harapan besar
Untuk memenuhi cuti 2 minggu ini dengan sebaik2nye
Aku impikan...
Bercuti di Sinai
Berkelah di Alexandria
Bersantai di rumah kawan2 di Mansurah
Berjalan2 mengelilingi kota Cairo
Indah....sungguh indah

U.F.O.R.T.U.N.A.T.E.L.Y....

I ended up...
duduk terperap di rumah
jangankan ke Mansurah...
ke kedai yg jauhnye 20 tapak kat depan tu pun aku susah nak pegi
uwaaaa.....
hari ni hari terakhir cuti
dan aku masih di sini....
menikmati saat2 terakhir cuti
di rumah tercinta ini

APAKAH???!

1 play the melodies:

Muhammad Hafizan bin Abd Hamid said...

salam ziarah n juang dik..
takpe..byk masa lagi..
xbgtau ana pn dh ada blog..
'ala kulli hal, blaja rajin2..usrah jgn tinggal..
bwk permata yang berharga dr ardhul kinanah utk dikongsi dgn shbt2 di sini..
kim slm sume..
ilal liqa..
ws

21 February 2009 at 01:40
Related Posts with Thumbnails