Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Kasihnya ibu~

Monday 8 June 2009

Aku agak terkezut apabila mengalami peristiwa ajaib nie.
Mula2 ingat cam kebetulan jer.
Tapi...timing sangat tepat + sesuai sungguh dengan keadaan.
Pukul 6 pagi waktu Cairo, 7 Jun 2009. Aku baru je terfikir nak melelapkan mata disebabkan rasa mengantuk yg amat sangat. Sedangkan tengah hari tu ade exam oral Physiology.
Baru je nak lelap...tiba2...
Lagu 'Your Mother' kedengaran melalui handphone, menandakan ibu call.
Ibu: Angah watpe tu?
Aku: Hehe...baring jap. Ngantuk laa...
Tetapi setelah ibu menasihati aku supaya study, tido pun xjadi.

Hal tu mengingatkan aku kebiasaan mase kat rumah dulu. Mesti ibu yg suruh study. Kalau x, xtaula ape aku buat, huhu.

Hari ni pun same. Manjang aku nak lelap je...terdengar lagi ringtone yang same. Ape lagi...mata yg kuyu terus kembali segar, heheh. Yang peliknye, mane ibu tau aku nak tido ek? Instinct seorang ibu begitu kuat ke? Subhanallaah....kagum sungguh aku dengan ciptaan Allah.

Aku pun cakap kat ibu. Ibu call je, angah nak lelap. Ibu call je angah nak lelap.
Ibu membetulkan ayatku. Angah nak lelap je...ibu call, hehe. Aku tersipu2 malu, huhu.

3 kali hari ni ibu call. Tepat2 je baru nak lelap. Huh...bersyukur la ibu call. Kalau x, xteratur jadual revision aku. Terima kasih ye bu....~

0 play the melodies:

Related Posts with Thumbnails