Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Bukan selalu

Friday 24 September 2010

Sejak hari first PSMB JPA aku dah berangan-angan nak tulis post tentang aktiviti yang dilalui. Semuanya menarik belaka. Tapi buat masa ni, memang tak sempat nak taip panjang-panjang, upload gambar, describe itu ini, buat lawak, kenakan orang. Maybe next time.



Best jugak jadi busy ni. Kurang la masa untuk aku laksanakan hobi-hobi lagha. Terasa macam kat Malaysia dulu. Tapi kali ni jadi fasi lagi best. Maybe sebab kat negara orang, dan maybe sebab dah makin dewasa. Banyak giler benda aku nak cerita tapi tak sempat hari ni. (ceh....bunyi busy macam perdana menteri ^_~ )

Semalam seorang sahabat yang 'caring + concern' bagitau aku "Muka ko ni nampak macam sakit 10 tahun.". Perghh...ayat tak boleh blah! Seketika aku terfikir: teruk sangat ke? Na'udzubillah.....



p/s: esok kanak2 tahun 1 ASU start kelas. All the best semua!

0 play the melodies:

Related Posts with Thumbnails