Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Nanti lah hapdet

Tuesday 12 April 2011

Good day, everyone.  (eleleh....tetibe nak speaking omputih pulak kan?)  >__<

Setelah sekian lama tak menjenguk blog ni, akhirnya saya terpanggil untuk menulis sesuatu yang tidak berapa nak bermanfaat. Sebab....sobs....tengah prepare untuk public speaking esok. Fuh...fuh...tak sabar nak present supaya cepat-cepat hilang rasa menggelabah ni. Terasa nak conteng sesuatu ni pun sebab dah serak-serak suara practice, so rasa macam bosan, lalu buka blog dan update. (sebenarnya dah banyak kali kena sound dengan orang sekeliling! -___-")

Orang 1: Sarah, bile nak update blog?  (muka bosan)
Aku: Heh. Nantilah kak. Tengah tak keruan nak tunggu rabu ni. urgh.

Orang 2: Kamu ni updet la blog tu. Bosan la. Nak baca sesuatu ni.
Monolog dalamanku: Weiii....buku kuliah tu lebih banyak dan layak dibaca daripada blog yang merepek ini. Allah...janganlah manusia terlalai daripada menunaikan kewajipan dek kerana membaca blog aku ni.
Aku jawab: Ape kata, kamu tuliskan post yang best, then send kat saya, lepas tu saya post kat blog, lepas tu kamu baca? Menarik kan idea tu? *wink2

Sah dah sengal budak ni......

Before I end my speech, (wekk 10 kali) saya akan cuba update blog lepas hari rabu. Banyak benda nak cerita ni! Haha. Konon je. Baiklah. Kembali mengulang teks ucapan dan kembali merepek di hadapan khalayak ramai. Harap-harap orang tak tidur dengar aku merepek nanti. Hayati kata-kata terakhir ini, (kerana saya akan sebut kata-kata ni dalam speech nanti. wahahaha. kantoi!) :

    DO YOUR VERY BEST IN EVERYTHING. BECAUSE GOD WILL GIVE YOU BETTER :)



(sayapalingsukabungainisapesapeterjumpasilabelikannantisayabayarbalikhehtetibe)


p/s: ade tak sesape yang boleh rakamkan video time PS nanti? sebab ibu saya nak tengok anak dia berucap. dulu masa sekolah, tak ada kamera canggih nak rekod. sobs. takkan saya nak rakam diri sendiri pulak kan. *berucap sambil pegang handphone menghala ke arah diri sendiri* 

0 play the melodies:

Related Posts with Thumbnails