Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Hey

Wednesday 18 April 2012

Hari ni kena jadi Madame Speaker lagi. Mula-mula nak reject sungguh. Tapi kesian kat adik tu minta tolong.

Disebabkan hari tu rasa syok dapat jadi Madame Speaker, maka saya pun kata 'ok' lah. (ini la masalah saya. asal syok je, ok. aishhh...)

Tak sangka pula hari ni team ASU lawan team Cairo. (yela, orang tak buka FB ni memang ketinggalan banyak benda >___<  )

Dan.

Tak sangka pula kali ni Madame Speaker kena duduk kat balkoni! Kejam tau you all. Haha. Nasib baik tak lepuk sorang-sorang tadi. Menggigil weh duduk kat luar tu. Dah la kite duduk jauh, entah orang dengar entah tidak apa kite cakap. Tak tau la muka masuk dalam camera ke tak kan. (ececeh....)

Tahun depan PERUBATAN Cawangan Ain Shams, PECAS, kena cari markaz baru, lagi besar, lagi selesa.

Debate hari ni best la. Saya suka. Judges pun suka. Semua orang suka. Yeay!

Kalau saya jadi judges saya bagi dua-dua menang. Eh...mana boleh macam tu.

Tapi satu benda la yang saya perasan. Setiap kali saya jadi Madame Speaker, mesti team ASU kalah.sobs. Ada kena mengena ke? heh.

Satu benda yang best, terima kasih awak sebab ada di situ. Walaupun kesejukan melanda di luar, tapi terasa nyaman juga (weks....).

Ok fine. Takde la. Semenjak saya sekolah lagi, kalau saya masuk pertandingan apa-apa; debate ke, public speaking ke, bahas ke, apa-apa pengucapan umum, tak pernah pun ibu ayah berpeluang nak tengok. Yup, tak pernah sekali pun.sobs. Tahun ni jadi speaker dewan, sempat juga awak ada di situ. Terima kasih tau. Betul-betul punya terima kasih ni.





Apa-apa pun, saya masih prefer ikhwah yang berucap di hadapan. Tapi dah kena taqdim untuk jadi Madame Speaker time debate final Jumaat ni. Omo...ottoke?? Segan la.

Bila agaknya saya boleh jadi salah seorang judges? Nak jugak merasaaaaaa!





p/s: kenapa la tahun lepas saya masuk public speaking awak tak ada di tempat kejadian? Round first takde, final pun takde. sobs =p

1 play the melodies:

fnma said...

next year, jom! :D

18 April 2012 at 23:19
Related Posts with Thumbnails