Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Love is Pain

Sunday 10 October 2010

Have you ever heard the phrase "LOVE IS PAIN" ? Well, to be honest, I never believe in that phrase until today. I love him, but he doesn't love me back. Wuaaaaa.....so unfair.


~Baru ku sedari
  Cintaku bertepuk sebelah tangan
  Kau buat remuk seluruh hatiku~


B, why are you doing this to me? Please love me B. Please......







 


Eeeee....wekkkz. Geli pulak aku baca jiwang-jiwang ni. Bukan apa, aku saja nak test menjiwai sesuatu sebab ada seorang hamba Allah ni sibuk menggelarkan aku ANDROID sebab katanya muka aku ni macam air batu, cold & heartless. Haha. Tak kisah. Den tak kesah do. Takdo masalah. Masa sekolah pun ada orang penah panggil aku 'hati kering'. Lantak la. Asalkan bahagia.

Tapi hari ni aku agak tersentuh sebab cinta berusia setahun yang terpendam selama ini setelah diluahkan nampaknya belum berbalas. See? Aku memang fail bab-bab mengayat dalam Bahasa Melayu. Haha. Haaa topik hangat nih! Cinta apakah yang dimaksudkan? Jeng3....

Tak lain dan tak bukan....cintaku kepada the one and the only....



BIOCHEMISTRY!


Perit jugak rasanya bila cinta tak berbalas. Malas la nak bercinta kalau camni! Haha. Sengal. Kawan kata kena kahwin terus. Baiklah. Aku sedang mempersiapkan diri untuk melamar Biochemistry. Doakan semoga lamaran diterima! Amiiiin~



p/s: Physio sayang saya! Saya sayang Physio jugak ^__^

2 play the melodies:

farahnur said...

you, android? tak percaya eden. muka android ade la sikit2 tapi sampai kata hati kering? i don't think so. :)

10 October 2010 at 17:02
Sarah Mustaza said...

hahaha. what do you think? ada bakat jadi android tak? hati kering tu dulu. I'm glad you know me as the new me. Kalau tak mmg farah pun panggil hati kering kot. heh >.<

10 October 2010 at 17:40
Related Posts with Thumbnails