Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

MAYans' birthday bash

Wednesday 19 May 2010

Pagi tadi aku punyalah bersemangat nak datang kelas, memandangkan aku bakal menerima kepulangan Betty pada hari ini. Sudah 2 hari aku kehilangan Betty. Hari ni ku rasakan kerinduan bakal terubat.

Sampai saja di kuliah, ternampak kelibat Akmal yang memberi reaksi agak pelik apabila ternampak aku.

"Err...Betty tak kawen lagi. Tunggu sehari lagi la...." dan selebihnya kata-kata beliau aku tak berapa dengar.

Rasa remuk hati mendengar kata-kata beliau. Hancur harapan aku nak bersua muka dengan anak tersayang. Dalam dewan kuliah, aku tak mampu nak selindungkan lagi rasa sedih. Lalu bergenang air mata menyebabkan rakan-rakan sekeliling turut simpati. (Ntah camne tetiba sentimental, hahaha). Itulah akibatnya apabila terlalu sayangkan kucing.



Setelah beberapa ketika melayan perasaan sayu, datang Sue tersengih-sengih sambil berkata "Sarah, kita pegi makan kek nak? Jom la. Aku nak mengurangkan kesedihan ko ni,".

Aku yang agak blur ketika tu.. "Ha??" kek tu ape? Haha. Nasib baik bertanya dalam hati je.

Maka setelah selesai kelas terakhir Physiology pada petang tadi, kami pun beramai-ramai menuju ke rumahku untuk celebrate birthday gadis-gadis yang makin meningkat umur, yang lahir pada bulan 5. Kami terdiri daripada:

DINIE-the cheese cake baker (birthday girl to be. turning 19 soon!)
SUE-the birthday bash organizer
YAT
DIBA
ANDI
FARAH
ALIN- (also birthday girl to be)
AIN
NUHA
SAKINAH-(belated birthday)
SARAH-(me!)



*Kek hasil air tangan Dinie!* ~Sedapnya hingga....~ (thanks girl!)


*Menu berat yang tak berapa nak berat untuk kami yang kelaparan. Mee ape? Jangan tanye.*


*Wajah-wajah ceria + kekenyangan* (Alin is turning 20 soon!)



*Terima kasih juta2 sebab datang & menceriakan majlis*

p/s: kesedihan terubat seketika oleh kawan2 yang ceria.

p/s II: we should do this more often. boleh eratkan ukhwah sesama kita kan?? ^_~


1 play the melodies:

nmz said...

happy belated birthday sarah
wish you all the best in your life
may happiness be with you always
miss you :)

20 May 2010 at 12:18
Related Posts with Thumbnails