Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Pulanglah

Monday 17 May 2010

Hati rasa tak menentu je sejak semalam. Bangun tidur rasa ada sesuatu yang tak kena. Kosong, sunyi. Aku tertanya-tanya apakah punca perasaan ini muncul?


Kerana hamba Allah yang satu ini tiada di sisiku. Dia dibawa pergi pada petang 15 Mei ke suatu tempat di mana dia bertemu dengan suaminya. Masuk hari ni dah 2 hari dia tak ada. Dan aku terbeban dengan rasa rindu yang amat sangat.


Betty selalu temankan aku study. Dia pesan jangan malas baca buku. Tapi dia selalu tidur atas buku aku.


Kalau time nak exam, lagi dia rajin tidur atas meja aku, siap pilih buku tertentu untuk dijadikan tilam. Macam dia yang penat sangat study, huhu.


Tertido sambil study~


Buku dan laptop adalah kegemaran Betty. Kedua2nya sering menjadi tilam beliau.


Kadang-kadang Betty tolong tuliskan post untuk blog. Dia memang pandai menaip.


Ada masanya beliau masuk dalam almari, pura-pura jadi patung. Takut aku marah, dia siap buat mata bulat lagi. Memang comel tak boleh blah.

Betty, bila kamu nak balik? Mama rindu sangat kat kamu~

3 play the melodies:

farahnur said...

alahai kesiannya dgn mama betty ni. takpe2, tak lama lagi balik la betty tu ea. btw, ustaz iqbal kirim salam sama si budak ini. hihi~

p/s: tak boleh lupa la time betty terperangkap dalam almari tu. lucu betul! :)))

18 May 2010 at 11:52
Sarah Mustaza said...

haha...macam mane dia boleh terkurung dalam tu, still a mystery. nasib baik diba bukak, hahaha.

18 May 2010 at 13:10
FAHMI said...

waa...lawa umah ngko ye..

19 May 2010 at 04:13
Related Posts with Thumbnails