Hope

Hope

Pray

Pray

Work

Work

Repent

Repent

Too much.

Tuesday 21 December 2010

Aku tak boleh la nak control.

Aku dah cuba.

Banyak kali aku cuba.

Macam-macam aku cuba buat.

Tapi bila ia terjadi, tetap terjadi.

Tak boleh nak kawal.

Jangan la marah aku kalau ia berlaku depan korang ye.

Serius, aku dah cuba yang termampu nak kawal.

Tapi once aku dah ketawa, memang susah nak stop.

So aku merayu. Tolong la jangan buat lawak depan aku.

Tolong lah. Terseksa aku nak tahan gelak weh!

peace~

I missed the people who used to make me laugh. Because nowadays, even strangers can make me laugh =_='

2 play the melodies:

Anonymous said...

bengong. haha
tu memang birth defect ko kot

21 December 2010 at 19:02
randomsz said...

muahahaha

rupanya ada jugak orang macam aku

bagus2

22 December 2010 at 16:02
Related Posts with Thumbnails